tirsdag den 1. juli 2008

Lige nu



Jeg har bikini og hawaiiskørt på. Det lufter lidt herude på båden, der er let skyet og 30,8 grader, klokken er 4 eftermiddag, og om lidt skal vi ind til byen for at købe grøntsager til de næste to uger, og jeg skal se om jeg kan få uploaded det her til bloggen. 4. gang er lykkens gang, ikke?
Jane og jeg har ikke problemer med hår i øjnene, for vi har fået lavet fletninger. Jeg kan bedst beskrive mit udseende med et ord: betonlæbbe. Beklager, det kommer der ingen billeder af ;-) Jeg vil lige afprøve om det er fantastisk ikke at få hår i øjnene hele tiden, når man sejler, før jeg piller dem ud igen. Mon ikke?

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Louise
Dejligt med alt det du skriver. Lyder til at det er en god start og lidt mere spænende end at sidde i DK og glo, eller hva jeg nu render og laver.
Syns nu du skal putte billeder på af fletninger og røde kava-læber, he he :)
Ha det dejligt de næste par uger. Jeg starter sommerkursus på mandag, så har da også lidt at se til. Møs møs fra søs xxx Kirstine